piątek, 15 lutego 2013

Pozytywna przyszłość według Theyskensa

Ostatnio stałam się bardzo wybredna. Podoba mi się mało rzeczy, mało przyciąga mój wzrok i uwagę. Czekałam na Fashion Week w Nowym Jorku jak na przysłowiowy deszcz i czekałam na morze nowych inspiracji. Czy się doczekałam? Chyba nie - jest wiele pokazów, które mi się spodobało, jest wiele, które doceniam i kilka, które mnie zaskoczyły. Jak na razie tylko przy jednym zatrzymałam się dłużej i zachwycił mnie na tyle by go tu opisać

Ciekawe faktury, dużo różnorodnych form, piękne materiały - to chyba trzy pierwsze skojarzenia, które mam oglądając pokaz na jesień-zimę 2013/2014 Theyskens Theory. Dyrektor artystyczny marki - Olivier Theyskens - jak sam mówi chciał stworzyć wizję futurystyczną, ale nie tak dobrze znaną nam z filmów science - fiction, ale jak to określił ,,pozytywną przyszłość''. Jak jest ta jego wizja? bardzo kobieca a jednocześnie bardzo męska. Kobieta, która ubiera się u Theyskens Theory nie boi się pokazać nóg w krótkiej mini, komponuje ją jednak zawsze z grubym swetrem, męska marynarką czy koszulą o prostym kroju a pod jej spód zakłada...lejące szorty. Musicie to raczej zobaczyć sami, bo opisane przeze mnie brzmi dziwnie a wygląda naprawdę fantastycznie. To idealny pomysł dla wszystkich kobiet(czytaj : autorki), które nie lubią krótkich spódnic, bo czują się w nich zbyt kobieco(tak, tak znowu ja) - w tym zestawieniu z pewnością nie będą tak wyglądały. Co zwróciło moją uwagę to także piękne materiały, dużo moich ukochanych pikowań i oszczędne wzory w sam raz na nadchodzącą jesień. Przekonały mnie także luźne, przydługie spodnie i wysokie kozaki(których szczerze nienawidzę). Jak sami widzicie, jeśli jakiś pokaz przekonał mnie do dwóch elementów garderoby, które od kilku lat nie pojawiły się w mojej szafie to musi być interesujący - jak do tej pory to moja ulubiona kolekcja na przyszłoroczną jesień i wiosnę. A jak Wam się podoba? Koniecznie obejrzyjcie ten film, naprawdę wprowadza w nastrój całego pokazu!


źródło: www.style.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz