piątek, 17 sierpnia 2012

A po torbę do Loft37.pl!

Kolejny dzień i kolejne miłe zaskoczenie! Marka Loft37.pl, świetnie znana czytelnikom tego bloga jak i wszystkim, którzy bacznie śledzą polski rynek modowy, właśnie ruszą z autorską linią torebek! Przepraszam za tyle wykrzykników, ale nie mogłam się powstrzymać - o planach tych wiedziałam jeszcze będąc związana z Loftem, ale nie spodziewałam się, że Dziewczynom uda się to zrobić tak szybko i z takim efektem. Torby są po prostu piękne - klasyczne modele z tym ,,czymś'' co czyni je niepowtarzalnymi - jest to ciekawie umiejscowiony suwak lub klapa. Cena moim zdaniem adekwatna do jakości skór z jakich są wykonane  - niedługo będzie można także samodzielnie wybrać ich rodzaj i kolor - taka torba to już prawdziwa inwestycja na lata. Ja już zaczynam odkładać na mój wymarzony model!:)



źródło: www.loft37.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz