wtorek, 6 września 2011

Possession of a session

Dzisiaj przedstawiam Wam sesję zupełnie dla mnie wyjątkową, bo jest to pierwsza sesja, którą samodzielnie stylizowałam. Muszę Wam przyznać, że bardzo mi się to podobało i niedługo pokaże Wam kolejną sesję, którą również stylizowałam. Wszystkie ubrania są projektu mojej ukochanej Natalii Siebuły - znajdziecie tu zarówno kolekcję Unisono#2 jak i Wzór na sen - jak sami Wiecie - bardzo podobały mi się obie. Na żywo wyglądają jeszcze lepiej! Zdjęcia robili Joanna Chwiłkowska i Tomasz Szymula - pracowało się z nimi świetnie a efekty jak sami widzicie naprawdę zachwycają. Dodam tylko, że modelką była Marysia Malicka, fryzurę i makijaż robiła Dominika Renes (Dominika, fryzura była po prostu cudna - tak jak ci mówiłam - lepsza niż z pokazów Diora) a biżuterię zapewniła Róża Turowska i Ciuchowe Love. Zostawiam Was więc ze zdjęciami, mam nadzieję, że się spodobają, Czekam na Wasze opinie!








6 komentarzy:

  1. 4 zdjęcie piękne i powtórzę się jeszcze, chociaż pisałam to już na fcb: gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Swietna sesja, 4 zdjecie najbardziej mi sie podoba - przepiekna fryzura! Czekamy na kolejna sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ubrania Nataliiiiiiiiiii < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. No i świetnie Ci wyszło :)
    Faktycznie, tak jak Jag pisze...4 zdjęcie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, nie znam projektow Natalii a po tych zdjeciach nadal mogę tak twierdzić. sorry, ale strasznie ciemne te zdjęcia, nie widac ubrań!! a to przecież chodzi o ich zaprezentowanie równiez dodatków buty ? . Niestety nie mogę gratulować, mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciemne zdjecia , a modelka nie za bardzo ladna tutaj potrzebny jest ktos bardziej wyrazisty a nie zlana geba z wlosami

    OdpowiedzUsuń