niedziela, 25 września 2011

Loft37.pl - Babie Lato

Bardzo cieszy mnie, że projekty o których raz piszę ciągle do mnie ,,wracają'' tzn. rozwijają się , zmieniają i mogę pisać o nich kolejny raz. Tak było z Mariuszem Brzezińskim, Natalią Siebułą a teraz z Loft37.pl. Zaledwie parę miesięcy temu pisałam Wam o ich pierwszej kolekcji ,,Just for fun'' a już wyszła zupełnie nowa, jesienna ,,Babie Lato''. Dziewczyny tym razem postawiły na super modny pomarańcz, wężowe wzory i piękne fakturowane skóry. Są też nowe modele - ,,Velvet Rewolver'' - bardzo wygodne botki na obcasie, ,,Mr Jones Zip'' - stylizowane na motocyklowe ,,biker boots'' a także urocze mokasyny nazwane ,,Mały Książę''. Małą metamorfozę przeszły baleriny - teraz może znaleźć ich wersję z czubkiem a la Chanel lub zalotnym serduszkiem z przodu. Po raz pierwszy pojawia się też coś dla Panów - klasyczne sztyblety(któe jak wszystkie loftowe dzieła można personalizować)  - możemy je znaleźć pod nazwą ,,Rainman'' - wkrótce mają się pojawić też kolejne męskie egzemplarze.To co pozostaje niezmienne to wysoka jakość użytych skór i wygoda butów - dwa elementy, które dla twórczyń Loft37.pl są  absolutnie najważniejsze a jak sami wiecie, gwarantują to, że nasze obuwie to zakup na lata a nie jeden sezon.
A jak Wam podoba się kolekcja ,,Babie Lato''? Który z modeli z chęcią widziałybyście na swoich nogach jesienią?















źródło: www.loft37.pl

4 komentarze:

  1. Hm.. wszystkie? Przynajmniej te bez czubków ;) Czekam na przypływ gotówki (o ile kiedyś w ogóle nadejdzie), żeby sobie jakieś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość prezentowanych butów mi się podoba, ale faworytem są baletki z wężową skórką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta kolekcja, tak mi się spodobała, że aż wrzuciłam botki do swoich ostatnich propozycji stylizacyjnych na blogu:) Mam ochotę na baletki z wężowej skórki z pomarańczowym noskiem - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobaja mi sie prawie wszystkie! Najbardziej brazowe kozaki (cos mi sie wydaje, ze Ty je masz):) Baleriny i meskie sztyblety tez sa super - swietna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń