środa, 21 września 2011

Get sacral

O kolekcji ,,Sacra'' Mariusza Brzezińskiego pisałam Wam już tutaj, niestety z przyczyn ode mnie niezależnych musiałam usunąć zdjęcia i już nie mogłam się doczekać kiedy Wam pokaże te dzisiejsze. Są dla mnie szczególnie ważne, bo znowu miałam okazję wykazać się przy ich robieniu jako stylistka - i może to nieskromne - ale całą sesją jestem zachwycona! Jest w niej niepokój, jest uchwycone nieskazitelne kobiece piękno, jest tajemnica i jest czerń - ulubiony kolor Mariusza, do którego przekonuje też mnie. Zauważcie jak ważną rolę grają tu faktury ubrań - delikatne cekiny, koronki czy ,,włochate'' nitki - pięknie kontrastują się z śnieżnobiałą skórą modelki. Kolekcjami Mariusza jestem zachwycona od początku, ale ta jest z pewnością prawdziwą perełką - możecie się o tym przekonać na własne oczy 6 października podczas Project Fashion Designers 2011. Jak pewnie zauważyliście, mój blog jest patronem medialnym tego wydarzenia, dlatego już wkrótce więcej o nim samym i o projektantach, którzy będą pokazywali swoje kolekcje właśnie 6 października. Wracając jednak do dzisiejszej sesji - fotografowali ją Ala Wesołowska i Sebastian Siębor, makijaż i fryzury robiła Kasia Demale, piękną i bardzo wytrwałą modelką była Inez Cislak z Avant Models a sesję wyprodukował Hubert Szumski. 
Znowu jestem strasznie ciekawa Waszych opinii, nie tylko o stylizacji, ale także o miejscu sesji(Królikarnia) czy np. makijażu, bo niedługo sama będę organizowała sesję i zajmowała się tymi wszystkimi czynnikami. Czekam więc na Wasze komentarze i zostawiam Was z kampanią kolekcji ,,Sacra''.






4 komentarze:

  1. Czekam na lookbook tej kolekcji! :) Kampania jest bardzo dobra, ostatnie zdjęcie - z kwiatami, poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest piękne. Co do makijażu, wydaje mi się, że do tej kolekcji pasuje, jest mrocznie, ale z klasą. Gratulacje Milena!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie wrocilas :) Gratulacje - sesja jest piekna, mi dla odmiany najbardziej podoba sie przedostatnie zdjecie! Czekamy na wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja, gratulacje!

    http://fashiongates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń