sobota, 11 lutego 2012

Constant search

Wszyscy którzy mnie znają wiedzą, że jestem w permanentnym stanie poszukiwania torebki - ciągle przeglądam niezliczone strony internetowe w poszukiwaniu ideału. Jeszcze go nie znalazłam - większość moich toreb niestety nie zdaje egzaminu - dość szybko się niszczą, po chwili nudzą mi się, przestaję się w nich mieści. Z pewnością chlubnym wyjątkiem jest mój lumpeksowy łup nabyty za magiczną cenę 2 zł - dość duża kopertówka na cienkim pasku z grubej perforowanej skóry. Z racji, że ostatnio poruszam się raczej samochodem, mieszczą się w niej najpotrzebniejsze rzeczy(portfel, telefon, okulary, mini kosmetyczka) a laptopa, ładowarkę i inne (równie niezbędne od życia przedmioty!) wożę w dużym Longchampie. Nie mniej poszukiwania dość dużej, ciekawej torby trwają.
Zuzię Górską znam od dawna, może nie tyle ją - chociaż czytając jej bloga czasem czuję jakby była moją dobrą koleżanką -  co jej dzieła. Zuzia zajmuje się tworzeniem przecudnej urody torebek i portfeli. Ostrzegam, kto raz wejdzie na jej stronę, ten już nigdy nie wybije sobie z głowy zakupów u zdolnej projektantki z Krosna. Wszystko co wychodzi spod jej rąk jest misternie wykonane z wysokiej jakościowo skóry - nie ma mowy o krzywych szwach czy rozchodzących się zamkach. Tak przyjemnie podana perfekcja w każdym calu nie mogła ujść uwadze co raz bardziej wymagających klientów - torebki od Zuzi Górskiej są już niemal kultowe a jej profil na Facebooku lubi ponad 15 tysięcy osób - na niektóre wzory trzeba ustawiać się w kolejce:) Pytacie czemu nie jestem jeszcze dumną posiadaczką torebki od Zuzi? Sama nie wiem, chyba czas to jak najszybciej zmienić!
Zapraszam Was do internetowego sklepu z torebkami od Zuzi -  a po bardziej spersonalizowane zamówienia na jej Facebookowy profil.


















3 komentarze:

  1. Po Warszawie samochodem? Szaleństwo ;) Torebki Zuzi Górskiej znam, mam jedną - ten klasyczny model kopertówki z "wstążeczką", pięknie zrobiona, pojemna i wygodna, więc grzech nie polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, torebki są urocze! A i cenowo bardzo atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzanna zdecydowanie utalentowana, torebki piękne a Twoje rzekłabym śmiało -felietony- baaardzo wciągające :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń