poniedziałek, 14 lutego 2011

Love at the first sight


Codziennie przeglądając swoje ulubione strony internetowe natrafiam na perły i perełki. Perła to dla mnie kolekcja, skomponowany look czy pojedynczy element, który mam ochotę powtórzyć czy też po prostu zinterpretować po swojemu. Perełka to coś więcej. Gdy widzę perełkę od razu wiem, że będzie mi do wszystkiego pasowała, wiem jakie buty dobiorę i jaka torebka będzie idealna. To coś więcej niż tylko inspiracja, motyw, to po prostu zauroczenie. I takim zauroczeniem, miłością od pierwszego wejrzenia jest kolekcja H&M Conscious. Składnikami mojego uczucia są: po pierwsze cudowne kolory: biel, beż i tzw. nude, czyli cielisty, po długiej, szaro-czarno-burej zimie, tego właśnie potrzebujemy, po drugie proste, klasyczne formy:marynarki,szorty czy sukienki na grubych ramiączkach z głębokim dekoltem w kształcie litery V, po trzecie, cała kolekcja wykonana jest z ekologicznych materiałów pochodzących z recyklingu. Czego chcieć więcej? Tylko spójrzcie na kampanię: najnowsze dziecko H&M reklamuje przepiękna Natasha Poly, tym razem jako brunetka! Kolekcja Conscious wchodzi do sklepów 14 kwietnia, zapiszcie sobie tę datę w kalendarzu, ja już to zrobiłam.

Przedstawiam Wam jeden zestaw ze spodenkami z tejże kolekcji - są one moim absolutnym faworytem, razem z marynarką o podobnym wykończeniu.
Całość kolekcji możecie obejrzeć m. in. tutaj:

Love at the first sight
Love at the first sight przez millesoffashion.blogspot.com z wykorzystaniem leopard boots


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz