sobota, 1 grudnia 2012

Ściegi vol.10 - już jutro!

Jeśli nudzi się Wam w weekendy, jeśli planujecie wreszcie zabrać się do pisania pracy magisterskiej(i szukacie każdego dobrego powodu żeby tego nie robić - patrzcie: ja!), jeśli jesteście zapobiegliwi i prezenty świąteczne chcecie kupić zanim zapalą choinkę na Placu Zamkowym, jeśli nareszcie zamiast 10-tej bluzki z Zary chcecie zainwestować w coś, co będziecie nosić dłużej niż jeden sezon to jutro o godzinie 11 musicie stawić się w Hotelu Europejskim i przygotować się na najlepsze targi w tym roku czyli Ściegi edycja 10! Znawcom tematu wydarzenia przybliżać nie muszę, tym mniej zorientowanym powiem, że już po raz dziesiąty odbywają się targi, na których wystawiają się najzdolniejsi młodzi projektanci i młode marki modowe. Tym razem selekcja była dość ostra i zaprezentuje się tylko(a może aż!) 80 twórców z całej Polski. Czy muszę jeszcze kogoś zachęcać do przyjścia? Dodam tylko, że spotkacie mnie na SHOWROOMowym stoisku, na którym za zakupy będzie można zapłacić kartą(od 11 do 13 ja Wam nawet w tym pomogę;-)). Do zobaczenia w niedzielę!






3 komentarze:

  1. Witam
    Kilka dni temu nagrywałem film instruktażowy na temat pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google dla moich kursantów. Natrafiłem wtedy przez wyszukiwarkę na Pani blog i witryna ta została utrwalona w nagraniu. Zanim udostepnię to nagranie w sieci, chciałbym mieć pewność, że nie ma Pani nic przeciwko temu, aby nagranie video zawierające zrzut ekranu Pani bloga mogło być udostępniane i rozpowszechniane w sieci, dlatego zwracam się z prośbą o pozwolenie na umieszczenie w moim nagraniu video zrzutu ekranu Pani bloga.
    W nagraniu pokazuję jak dodać komentarz na blogu.
    Jeśli Pani sobie życzy, prześlę fragment wspomnianego nagrania.
    pozdrawiam
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałem wiadomość na ten adres e-mail 3 grudnia 2012. Proszę sprawdzić w folderze SPAM.

    OdpowiedzUsuń