piątek, 23 marca 2012

Owocowy zawrót głowy

Z firmą Loft37.pl byłam przez pewien czas związana zawodowo i chyba już zawsze będę miała do nich sentyment. Podczas mojej współpracy z Asią Trepką i Pauliną Kalińską (właścicielkami i projektantkami obuwia tej marki) widziałam ile serca, pracy i czasu dziewczyny wkładają w to co robią, zawsze po drodze myśląc przede wszystkim o tym czego potrzebuje klient. Parę dni temu spełniło się ich wielkie marzenie - 20 marca miało miejsce otwarcie butiku(w kooperacji z Agatą Wojtkiewicz) na ul. Mokotowskiej 65 a jeszcze wcześniej w sklepie internetowym pojawiła się wiosenna kolekcja ,,Tutti Frutti''. Jakie jest ich nowe ,,dziecko''? Bardzo kolorowe, krzykliwe, oryginalne. Nie spotkacie nic podobnego w żadnej sieciówce, nie znajdziecie nawet u bardzo drogich zagranicznych projektantów. Oprócz klasycznych i kultowych już modeli - jak Love czy Mini - znajdziecie zupełnie nowe propozycje. Wśród nich moim numerem jeden są More Than Clogs - świetne botki na ,,chodaczkowej'' podeszwie, ale myślę, że serca wielu kobiet podbije seksowna Żyleta a miłośniczkom koturn polecam Kokardki, które wyglądają na bardzo wygodne(sprawdzę to w poniedziałek i zdam Wam relację). W ogóle modeli jest tyle, że głowa mała, wspomnę jeszcze tylko, że wreszcie jest coś dla małych księżniczek - mogą mieć identyczne buty jak swoje mamy! Nie każcie mi nawet mówić o skórach, bo ich wybór przyprawia o zawrót głowy. Jedynym remedium staje się wizyta w butiku na Mokotowskiej i zobaczenie na żywo na czym polega fenomen loftów. Ja już go poznałam i wiem, że teraz już żadne buty nie będą dla mnie wyglądały tak jak te spod szyldu Loft37.pl a najpiękniejsze rzeczy powstają z połączenia ciężkiej pracy i pasji.









fot. Monika Szałek

źródło: www.loft37.pl

1 komentarz:

  1. Mnie się spodobały Rainman, niestety są tylko duże rozmiary. Sznurowane clogsy też fajne i jeszcze półbuty Męska Rzecz for Her. Jest w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń